• november 2023

SparkysAdventures

Ik arriveerde laat op de veerboot vanuit Duinkerken en vond hier vrije zitplaatsen en genoot van een koele cider in de pub.

Uschi_Wohmo

Goede plek om te overnachten na aankomt Dover, slechts 15 min rijden. Vriendelijke ontvangst en ja inderdaad je moet wel gereserveerd hebben. Pub gaat over op nieuwe eigenaar, wij waren het laatste weekend (9 juli)voor overdracht daar. Nog niet bekend bij personeel of het Britstops pub blijft.

• november 2023

Parking The Valiant Sailor