• juli 2019

Zelfs een waardering 1 is te veel voor deze verlaten camping. Eigenaren in geen velden of erge te zien. Veel troep rond de boerderij. Heb ook geen sanitair voorzieningen gezien dus maar weer snel betrokken. Zonde van de moeite er te gaan kijken.

• juli 2019

Weinig plaatsen met elektriciteit. Groot open grasveld dus niet gezellig. Vrienden groepjes in het weekend met muziek en zang. Wij zijn daarom doorgereden en niet blijven slapen dus ik kan ook niet helemaal correct oordelen.

• mei 2018

Op groot grasveld zijn enkele plaatsen afgezet en is elektrisch beschikbaar. Verder vrij om op het veld te staan, dat is niet overal vlak. Sanitair is oké .

• mei 2018

Denfurlong Farm Caravan & Campsite