We hadden een geweldige tijd, geweldige stop voordat we de veerboot terug naar Dover namen. Brandschone badkamers en goed georganiseerde douches. Camper met 4 personen betaalde 36. Een aanrader. rustige en vredige omgeving

Naty06

Mooie, ruim opgezette camping. Goed sanitair. £31,- per nacht voor 2 personen en elektriciteit. Prachtige fietsroute naar Cambridge via Grantchester. Bij B1046 oversteken en dan Public footpath nemen. Is nl. ook perfect te fietsen. In Grantchester theedrinken in de fraaie theetuin aldaar.

Ton-Serrarens

geweldig.ruim.vriendelijke ontvangst door de dame met de blauwe ogen. 😉 . heerlijke douche . wc stort alles ruim voorhanden. gras of grind plaatsen. wij betaalden 31 pond.

Highfield Farm Touring Park