zeer schoon en netjes. 1/2 mijl naar de dichtstbijzijnde pub, hetzij tot aan de Robin Hood of naar het dorp Mythonrord. teleurgesteld over het gebrek aan sanitaire voorzieningen op een camping met 47 plaatsen.

• augustus 2019

Als we arriveren is de receptie even paar uurtjes dicht. Op de deur hangt een briefje met - kennelijk - de beschikbare plaatsen. We kiezen er 1 uit en gaan zitten met een drankje. Ziet er mooi en relaxt uit hier en de plekken zijn ruim.

• augustus 2019

Hebden Bridge Caravan and Motorhome Club Site