supermooi rustige plaats,heel vriendelijk, 6 pond, heerlijk geslapen. hier ook veel wandelmogelijkheden.

GeertSieuw

Ideaal voor iedereen die rust en ruimte belangrijker vindt dan allerlei voorzieningen. £6 incl. water en wc lossen, het uitzicht is gratis. We stonden met slechts drie campers, waardoor we op een vlak stukje geen blokken nodig hadden.

• augustus 2020

Heerlijk rustige camping met geweldig uitzicht. Nivellering vereist als op een helling. Toiletafvoer en water. Leuke wandelingen dichtbij. Eerlijkheidsdoos voor de deur van de boerderij.

• augustus 2020

Church Farm Caravan Site