heerlijke plek, maar ze wilden maar één camper tegelijk, we hadden een maaltijd geboekt en lieten ons blijven, ook al hadden ze een andere camper geboekt in … er is nog een kleine parkeerplaats over de brug voor het kanaal die in een mum van tijd bruikbaar kan zijn …

• september 2020

Geweldige parkeergelegenheid als je in de kroeg eet. we bleven 2 nachten. zit bij het kanaal of loop over het jaagpad. Gebruik van toiletten bij pub, parkeren is vlak op gras of beperkte ruimte op grind.

• september 2020

Voor de prijs van een maaltijd logeer je in een mooie landelijke omgeving aan de gracht. Aangenaam behulpzaam personeel zeer attent. Onze maaltijden waren buitengewoon goed

Fleur De Lys