goede locatie, zeer donkere wandeling naar de stad, maar het ligt allemaal op een pad dat zo veilig is. wat lawaai van de weg aan de kant van de weg. mooie faciliteiten. het is duurder geworden, dus ik weet niet zeker of we terug zouden gaan vanwege de kosten

Billylyne5

wilde hier graag een nacht staan, maar toen ik de prijs hoorde van 60 pond voor 1 nacht, zijn we gauw verder gegaan.

AnnekeBV

£ 180 voor 4 nachten met 2 personen. Schandalig duur, geen korting met CCI.

AnnekeBV

£ 180 voor 4 nachten met 2 personen. Schandalig duur, geen korting met CCI.

Caravan Club Moreton-in-Marsh