Online een reservering gemaakt om te komen eten en bij aankomst bleek dat sinds half juni de pub gesloten is op maandag en dinsdag wegens personeelstekort. Erg jammer, wel voor de nacht gebleven.

Leon---Diana

je kunt achterin parkeren , en even vragen of het akkoord is. Een drukke pub, omdat het eten er goed is.aardige eigenaar, voldoende WIFI en goede prijs voor eten en drinken. WC , zolang de pub open is, op zaterdag was dit tot 22.00u.

• augustus 2021

absoluut fantastische gastvrijheid zo goed verzorgd dat we een extra nacht zijn gebleven? en er werden geen kosten gevraagd eten was fantastisch personeel was geweldig? kon niet genoeg voor ons doen 10 van de 10

• augustus 2021

Fox and Hounds