zeer schamele weg richting de camping eerste zicht was goed er kwam niemand opdagen bij de receptie/keuken/zithoek we hadden er geen goed gevoel bij dan zijn we maar doorgereden

Fannykurt

kleine leuke plek, met verzorgde tuin, leuk uitzicht. sanitair netjescen schoon, alleen wc en douche in 1 ruimte. prijs £ 25 per nacht

• december 2020

geweldige camping, £ 20 all-in erg vriendelijk, en veel te doen en te zien ter plaatse, geweldige wandelingen en fossielen zoeken. Road in is zojuist opnieuw betaald. zeer mooie tuinen, goed verzorgd

• december 2020

LeoBay Campsite