• november 2019

Schuine parking met gravel bodem. Het lukte ons niet om onze blokken onder de wielen te krijgen, deze gleden steeds weg over het gravel bij het oprijden. Uiteindelijk maar weggegaan, te schuin om enigzins comfortabel te liggen. Wel een mooie locatie!

• november 2019

No Camper parking. Dead-end road and parking with hight restriction. Narrow and winding road to get there.

• augustus 2019

Een heel mooie plek. De pub doet goed eten. We verbleven uiteindelijk in de kroeg. We misten de Aire. Er is geen parkeerplaats bij de torenparkeerplaats omdat er een hoogtebeperking is. Bochtige weg om er te komen. Speelgedeelte ook 4 kinderen.

• augustus 2019

• Reculver Lane