We waren hier twee nachten in augustus 2022. Alles zag er prima uit. Ruime plekken, keurig toiletgebouw. Ook de plek voor het zwarte en grijze water was perfect. Alleen was de prijs erg pittig. GBP 31,00.

• oktober 2019

We kwamen hier wegens omstandigheden om 8 uur savonds, receptie was dicht maar er hing een kaartje met plekken waar we mochten gaan staan. Schoon sanitair, super nette plekken, volgende dag de zeer vriendelijke eigenaar gesproken. We hebben 17 pond betaald in het laagseizoen. Super camping!

• september 2018

Zeer goede site dicht bij het kanaal. Enige minpunt is dat ze je in rekening brengen voor honden, waarom?

• oktober 2019

• september 2018