Super vriendelijke ontvangst, grote plekken mooi schoon sanitair En een groot veld waar de honden los mogen. Wij waren hier op de terugreis van Schotland op weg naar de Ferry., ik betaalde 30 pond incl. Een aanrader

ThejoB

Mooie ruim opgezette camping, zeer net sanitair. Vriendelijke beheerster. Groot veld en bos waar de honden los mogen lopen. Ik zou deze plek zeker aanbevelen.

ErikenAnnita

Vriendelijk geholpen bij receptie. Faciliteiten keurig en schoon. Camping is zeer rustig gelegen, aangedaan op terugreis van Schotland.

Oakhill Leisure