• juli 2018

Euro 10 pp, wij betaalden € 20. Beschrijving klopt. Aanvulling wel enig geluidsoverlast van nabijgelegen vliegveld. Donderdagmiddag 26/7 elke 5 a 10 minuten een opstijgende vakantievlucht.

• september 2017

Onze favoriete plek - probeer altijd de jaarlijkse bedevaart hier te maken - de zonsondergangen zijn geweldig, want het is alleen geopend voor zes weken van het eind van juli tot augustus - perfect uitklappen en uw logs en vuurplaats nemen - hou er gewoon van

• september 2017

Was gesloten (21/09/2017) Een paar kilometer verder richting Porthcothan eenvoudige camping aan twee grote velden op de boerderij "Trevemeder" met een prachtig uitzicht (12, - £)

• juli 2018

• PL27 7UW, Wadebridge, Verenigd Koninkrijk