• juli 2019

zeer vriendelijke mensen, standplaatsen zijn prima, sanitair is schoon maar aftands. douche hebben we niet eens geprobeerd, werd ons afgeraden. Prima locatie om van buiten de LEZ London te bezoeken.

• mei 2018

Na 18 uur niemand meer te bereiken, het geheel ziet er verwaarloosd uit, wij zijn door gereden.

• juli 2016

Evenemententerrein dat ze neerzetten als camping. Oud en vies sanitair. Tijdelijke bewoners aan het begin vh terrein zorgden voor lawaai in de nacht. 3 Miles naar Hampton Court. Let op: Londense taxi rijdt niet vanuit station naar camping. Er stopt een bus in dorpje verderop (15 min lopen).

• juli 2019

• mei 2018