• april 2019

Toen we aankwamen zei de receptioniste dat ze fully booked waren. Het terrein was nog leeg. Dus wij gingen wat verderop. Een dag later reden we er weer langs en nog steeds was het terrein leeg. Vreemd

• april 2016

Geweldige plek langs het kanaal en dicht bij de stad om te winkelen etc. Slechts 5 plaatsen, maar allemaal met water en elektriciteit. Toilet en douche aanwezig. Kan een beetje luidruchtig zijn zo dicht bij de weg.

• augustus 2015

Naast het kanaal, douche 20p gedurende 5 minuten. Kost £ 14 per nacht met elektriciteit en water de slang op de site. Chemische stortplaats. Slechts één andere caravan en het midden van het hoogseizoen. Dichtbij Highway, waardoor autolawaai

• april 2019

• april 2016