Mooi terrein met verouderd, maar schoon sanitair, leuk gelegen bij kanaalboten, grote Pub op loopafstand. Camping was vol, we hadden geen stroom nodig dus mochten voor £.10.- op een stukje uitbreiding op het gras staan, erg leuke plek.

BertterMors

schoon toilet en douche die toegankelijk waren, afwasruimte, wasmachine gebruikt terwijl we verbleven, vissen op de gracht en pub op korte loopafstand, personeel ook allemaal behulpzaam en vriendelijk

kimshelley84

Waarschijnlijk stond de wind gunstig bij de vorige reviews… het is erg rumoerig door nabijgelegen snelwegen en er wordt komende jaren gebouwd in de omgeving. Dit bij Zuid/westen wind. Wel gave plek om te staan en langs kanaal te wandelen.

Kings Orchard Marina