Ad-F

mooie locatie midden in het park. goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. nette sanitair voorzieningen. je hebt geen electra of iets van bereik. er naar toe rijden is een spannende rit, wegen net zo breed als je camper

• oktober 2021

Hele rustige camping. We moesten ons melden bij de boerderij aan de overkant. De prijs was £8 per persoon. Het zag er allemaal behoorlijk simpel uit, maar prima toiletgebouw. Het is wat gedateerd, maar we hebben heerlijk gedoucht! Geen warm water bij de afwasplaats.

• oktober 2021

Cockingford Farm Campsite