Topplaats.! Alles goed verzorgd. Mooie grasmat. Douches waren de mooiste die wij hadden op onze rondreis UK. Supervriendelijke uitbaters. Bus voor York iedere 20 min op een 150 m van de camping. Beter kun je niet staan om York te bezoeken.

Tilloboy

Echt een top-plek als je York wil bezoeken! Deze plek is net gestart. fonkelnieuwe douches en toiletten. Wasmachine. Leuke, aardige mensen! De bus naar York stopt vlakbij de oprit van de camping. met de fiets naar York kan ook, ongeveer 6 kilometer nagenoeg vlak. Echt een aanrader!!

Geweldige plek, rustig, mooi en schoon. Sanitair is schoon en netjes. Bushalte rechts van de camping een paar minuten lopen. De bus rijdt elke 15/20 minuten naar York. Eigenaren super vriendelijk. Grijs water lozen kan met emmertjes of een slang. Deze camping is echt een pareltje.

Earswick caravan site