Plek voor twee campers op een binnenplaats, achter een grote houten schutting. Enkel elektriciteit aanwezig, kosten 20 pond. Wij zijn doorgereden.

Bert&Gera

1 nacht £15,- Mogelijkheid om op gras of op vaste grond te verblijven. Inclusief 6A stroomaansluiting en zwartwaterreservoir. Vriendelijke eigenaar. Veilig slapen achter een hek. Mogelijkheid om gratis te parkeren bij St. Andrews Church om bus 29 te nemen naar Newcastle upon Tyne.

Beertje91

We stonden vandaag voor een dichte deur. Niemand te bekennen, geen mobiel nr. te vinden. Jammer.

Beldy Farm