overdag £6,00 voor parkeren. 'nachts gratis van 18:00 tot 8:00. publieke toilet aanwezig waar je ook je cassette kunt legen. om er te komen is wel een afdaling van 25% en twee haarspeld bochten nodig. wij met 5t en 7,8 mtr konden er prima komen. zag er allemaal erg nieuw uit. Dicht aan het strand.

• augustus 2020

Niet echt voor grote bestelwagens (6m +) aangezien weinig grote ruimtes. Nu £ 2/2 uur, £ 6 / hele dag, 8-18 uur. een uitstekende plek om te parkeren en te eten, bekroonde fish and chips van het afhaalrestaurant Seaview (normaal open tot 19.00 uur). Ik denk niet dat een nacht is toegestaan.

• juli 2018

Mooie stad en geweldige plek voor één nacht. Het bord naast de betaalautomaat vermeldt GEEN gewicht, MAAR u moet in een van de parkeervakken passen. Dit was geen probleem voor ons omdat we 5m x 2,4m zijn, maar grotere MH past er niet in.

• augustus 2020

• juli 2018