• april 2023

het eten is van de schaal 10 van de 10? ook een kleine camping achter de pub 4 plaatsen zo handig bij de A 1 doodstil 's nachts aardige mensen runnen de pub onze favoriete stop op weg naar de haven van Tyne.

• juli 2019

Zo dicht bij de A1 en toch zo rustig. Voor twee keer de prijs van een goede camping hebben we hier heerlijk gratis gestaan inclusief een voortreffelijke maaltijd die echt wel meer is dan alleen maar pub food. Maar voor minder eet je hier ook al prima. Een aanrader!

• april 2023

White Swan Inn