Mooie camping. Fijne douches en schone toiletten waren heel prettig, maar waar toch de prijs van £22,- vandaan komt weet ik niet, want als alleenreizende betaalde ik £34,- voor 1 nacht. Alleen inclusief stroom.

Muzicaro

Geweldige rustige faciliteit. Alles zeer goed onderhouden. Douches en toiletten top en up to date.

McShorty

Keurig terrein, vriendelijk personeel. Ook een te vroege aankomst was geen probleem. Boeken via de site is eenvoudig. Via een deel van de Deeside Way naar Aberdeen gefietst. Heerlijk rustig en veilig om te fietsen. Dit pad ligt op het talud van een oude spoorlijn en komt in de stad uit.

Camping Deeside Holliday Park