• april 2023

Mooie plek, inderdaad nogal duur, wij betaalden 41 pond. Wel heel modern en schoon sanitair. Wifi wisselend, in de buurt van het sanitairgebouw is de beste ontvangst. Maar voor zo'n prijs verwacht je natuurlijk perfectie.

Fam-Verbruggen

Goede camping, maar erg duur (45 pond met elektriciteit, kiezelsteen), wat volgens mij alleen te wijten is aan de ligging op het eiland. Een doucheblok voor iedereen, 's avonds 4 toiletten zonder toiletpapier. Anders mooi uitzicht op het water (als je geluk hebt)

VaZo

mooie maar dure camping. 1 camper en 2 volwassenen inclusief elektriciteit £40. Toiletten en douches zeer schoon. Zeer windgevoelig. Gooi grijs water en chemische toiletten buiten de faciliteit

• april 2023

Skye Camping and Caravanning Club Site