• oktober 2020

Oktober 2020 - niet meer 's nachts parkeren. Meld u bij de parkeerautomaat aan om 's nachts niet te parkeren. Dit is jammer, want het was een geweldige tussenstop die we vaak gebruikten voor onze eerste nacht toen we naar het noorden gingen?

• oktober 2019

Rustige plek in een cirkelvormige bosparking. Alleen parkeerplaats in het gebied dat overnachtingen mogelijk maakt met £ 2 dagelijkse kosten. Altijd behoorlijk druk met andere busjes en geweldig voor toegang tot de Cairngorms.

• augustus 2019

Prachtige omgeving in het bos met wandelingen voor de deur. Zeer dicht bij bezoekerscentrum, Cairngorm Reindeer etc. Zeer rustig. £ 2 parkeertarief & machine accepteert ook kaarten.

• oktober 2020

• oktober 2019