voor het eerst sinds een tijdje sinds we deze site hebben bezocht en we kunnen je vertellen dat het je niet teleur zal stellen fantastische personeelsfaciliteiten, zeer schoon en goed onderhouden. verbleef in 16-19 september 2022

1950-1953

Een mooie schone camping, beetje gedateerde douche maar wel clean. Grote goede plekken en centraal vuil afstortplek. Genoeg mogelijkheden in de buurt om te bekijken

• juli 2018

Zeer luidruchtige camping, spelende kinderen tot laat in de avond. Na 1 nacht hielden we het voor bekeken.

• juli 2018

• Cuthil Brae