West Highland Way Campsite

Blanefield, Stirling, Schotland, Verenigd Koninkrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Uitstekend. wij zijn hier 1 nacht geweest. Maar ik heb besloten nog een nachtje te blijven.

• december 2023

Aangekomen op kerstavond en hier 2 heerlijke nachten doorgebracht. Andrew, de eigenaar en al zijn medewerkers waren geweldig. Had een geweldige kerstlunch en een hondencracker voor onze hond, met dank aan Andrew. Zou een verblijf hier ten zeerste aanbevelen.

triggol

prachtige plek! andrew de eigenaar is een bijzonder heerschap maar zeker geen verkeerde peer.

• december 2023

West Highland Way Campsite