Mooie oprijlaan er naar toe, onze oude camper had er wel iets moeite mee omdat het een gravelpad is en omhoog loopt. Ligging en sanitair waren top!

Michelley1301

eens met de reviews hiervoor. heerlijk stik s nachts. en op loopafstand van de whisky destilleerderijen. helemaal prima. heerlijke douches en wcs. maar 4 ipv 5 sterren omdat er geen wifi is.

hildacamper

geweldige plek, klein maar goed ingedeeld, geweldige staanplaatsen, grind en gazon, eenvoudig inchecken via het bericht op het mededelingenbord als je van tevoren reserveert (mijn aanbeveling), en de HIT zijn gloednieuw, mooi gemaakt en zeer schoon sanitaire voorzieningen.

Parkmore Holiday cottages