Chatelherault Country Park

Hamilton, South Lanarkshire, Schotland, Verenigd Koninkrijk

• augustus 2022

Geweldig met onze kinderen en hond, bij de speeltuin gestaan. de parkeerplaatsen die er zijn in de glooiing, stoorde ons niet. Aangrenzend kunt u een mooie wandeling maken.

PetrosiliusWackelzahn

Het is geen camperplaats. Overnachten is verboden en er is ook verder niets. op het aangrenzend parkeerterrein van Chaterhault kun je staan, daar geen verbodsbord. maar verder is ook daar niets behalve een café dat om 17:00 sluit.

op de grote parkeerplaats staat 'no overnight parking' wij hebben gestaan op een parkeerplaats naast de speeltuin. Daar stond dit niet aangegeven. we hebben prima geslapen.

• augustus 2022

Chatelherault Country Park