Wat een topplek! Magnifiek uitzicht. Heerlijk rustig en tegen het eind van de middag (toen wij arriveerden) kwamen er steeds meer dieren rond de wagen. Een mooie afleiding. Ook kwam even de ranger controleren. Hij gaf ons een folder over de omgeving en gedragsregels.

Smid64

we stonden hier met 2 campervans, rustige nacht maar 's morgens wel veel verkeer. Geen voorzieningen en vrij koud boven op de heuvel, wel mooi uitzicht.

• augustus 2021

Een mooie veilige tussenstop prullenbak maar geen andere voorzieningen. Goed voor een tussenstop, maar laat het niet te laat aankomen. lijkt een populaire plek

• augustus 2021

Marie Curie Cancer Care Field of Hope North Sutherland