• april 2023

Er zijn strikt geen campingborden voor overnachtingen geplaatst. En vanwege de nabijheid van het strand zijn ze nu aangewezen als gehandicaptenparkeerplaatsen.

• april 2022

Perfecte en mooie parkeerplaats, precies 1 stap van het strand, we laten de app ons daarheen leiden, helaas staat er al een bord dat het niet geschikt is voor overnachtingen. neem een kijkje voordat je daar verblijft.

• juli 2021

Overnachten is niet meer toegestaan.

• april 2023

• april 2022

• juli 2021

Overnachten is niet meer toegestaan.

• Marine Drive

DD5, Monifieth, Verenigd Koninkrijk