Drummohr Camping & Glamping Site

Prestonpans, East Lothian, Schotland, Verenigd Koninkrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

goede camping met prima voorzieningen en gastvrij personeel. wij stonden voor 100 pond voor twee dagen met 4 personen en 2 campervans. Eenvoudig naar Edinburgh met de buslijn 26, stopt vlakbij de camping. 2 pond pp enkele reis.

Wians

CP was redelijk bezet. Vriendelijke ontvangst. Kregen plaats toegewezen. Mindere plek, waren mooiere plekken zagen we later. Kleine winkel. Alle voorzieningen op CP waren top. Schoon en bv douche, perfect. 1 nacht 41 euro inclusief stroom. Op fiets naar Edinburgh 15km. Mooie route en stad.

Estelle&Matthijs

Mooie maar erg dure camping, we betaalde 40 pond per nacht in hoogseizoen. Plaatsen ruim. supermarkt 3 km.

Drummohr Camping & Glamping Site