goede, verharde camperplaatsen en nette en schone toiletgebouwen. Alleen de prijs (£50,- per nacht) is erg hoog!

schumy

Bedankt voor uw beoordeling. We zitten momenteel in ons drukke hoogseizoen, dus onze kosten zijn hoger, maar we zullen dit onderzoeken.

Goede camping om Glasgow te bezoeken. Met train ben jij in no time in centrum. Douchen heel erg, te heet, maar kommt bijna geen water van. Met hond moet jij eerst door hele vakantiepark lopen.

bbcamperlife

Onze excuses dat u zich zo voelt. We zullen dit probleem zeker onderzoeken, aangezien we dit bij geen van onze medewerkers hebben gemeld. We hopen dat u genoten heeft van de rest van uw verblijf.

Alles perfect! Alleen warme of koude douches voor vrouwen.

McShorty

Bedankt voor uw beoordeling!

bbcamperlife

Alles perfect! Alleen warme of koude douches voor vrouwen.

McShorty

Bedankt voor uw beoordeling!

Red Deer Village Holiday Park