• november 2023

Top plek aan zee. Met 3 andere campers, super rustig. Leuke pub met open haard aan de overkant van de entree. Super vriendelijke ontvangst. Laat arriveren kan dan melden bij de pub. Geen tel bereik! Alleen wifi in het schone douchegebouw. Winkeltje met van alles is de receptie.

Thuishaven

Na een mooie wandeling bij Stac Polliadh hier toevallig aangeland omdat we borden zagen staan. Er was nog plek zonder stroom voor ons. Fijne rustige camping met mooi uitzicht. Wi-Fi bij toiletgebouw. Sanitair prima. Mooie route om er te komen.

Eijkie

winkeltje prima, sanitair niet zo schoon en douches hebben weinig water. Afhalen bij het restaurantje is sowieso geen aanrader. Locatie is natuurlijk wel top met mooie plekjes op terassen.

• november 2023

Port a Bhaigh Campsite