We brachten hier een nacht door en vonden een staanplaats zonder te reserveren. Zeer mooie camping, grenzend aan een vijver. Schone en nette diensten. De zeer aardige beheerder hielp ons met de gasfles. We brachten £35 voor een nacht voor twee in augustus.

elibin

prachtige plek, ongeveer 2 km van het dorp. Zeer vriendelijk personeel. Vanaf hier kunt u enkele bezienswaardigheden bezoeken. We verbleven 3 nachten. V/E goed. Sanitair ouder, maar zeer schoon. Aanbevolen.

Cassy-Steinfurt

Rustige en mooie camping alleen staat deze vol met chalets. De campers worden er tussen geplaatst waardoor je veel alleen zicht heb op de stacaravans. Sanitair is schoon en netjes. wel gedateerd

Aboyne Loch Caravan Park