fijne rustige camper plaats met mogelijkheid tot wandelen langs het water. basic toilet en douche maar prima.

MartinMMMM

voor mij deze gezellige camperplaats 5 sterren. alles is aanwezig,wel primitief maar dat maakt het juist leuk. betalen in de brievenbus in het washok 25 pond. tot weerziens 👍😄👊

• april 2019

Leuke omgeving en pub een wandeling op de weg. Eén toilet, geen douche en zou goed zijn voor wat verse hardcore en grind. Was niet druk toen we bezochten, maar dat ene toilet was nog steeds ontoereikend in de ochtend. Het idee van een Schotse aire is geweldig, maar voor £ 20 per nacht te ver duur.

• april 2019

Ardfern Motorhome Park