Vorige reviews zijn wij het helemaal mee eens, heerlijke plek zowel in bossen als open plek. 2 nachten gebleven 33 pond per nacht, heerlijk fietsen naar de Lochs in de buurt. Top!

Genieten-samen2

we konden het vinkje bij naturisme niet gebruiken, maar het is er wel een locatie voor! Zeker met de gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen die niet sekse geboden zijn.

Octaaf8

prima camping , midden in het bos aan verschillende riviertjes. Sanitair is top. Mooie uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten

Rothiemurchus Camp and Caravanpark