Prima plek. Verharde en zo goed als rechte ondergrond. Ruimte voor meer dan 20 campers met voldoende ruimte voor jezelf. Prachtig uitzicht, mooie wandelmogelijkheden en even opfrissen in het riviertje. (heel prettig voor mijn benen die vol met beten van de midgies zitten…)

• april 2023

Lekker gegeten in het restaurant om de hoek. De plekken zijn ruim en redelijk recht. Niet veel last van de weg gehad. Mooi uitzicht en je kan er goed wandelen.

geweldige plek om te staan rond te lopen

geweldige plek om te staan rond te lopen