niet meer dan een personenauto parkeerplaats. Te klein voor een camper . Er wordt volop gebouwd.

• april 2022

geweldige plek om te stoppen voor de nacht. rustige plek 's nachts, 's ochtends/' s middags druk met wandelaars.

• juli 2019

Inderdaad plekje voor twee, als je reist zoals wij met een T5 en je slaapt opt dak is dit een plek om uit te gummen. Het gebrom van een airco is alles behalve fijn. Wij rijden dan ook door voor een heerlijke brom vrije omgeving. Tis tenslotte vakantie

• april 2022

• juli 2019