• april 2023

We kwamen aan met de MH's zonder reservering. We bereikten iemand via een bel en gelukkig waren er twee vrij. Vriendelijke ontvangst + mooie SP.

womo-kid

werkt perfect zal zeker weer gebruiken fantastisch bedankt doe online voordat je aankomt poort open kentekenherkenning zoet water en cem toilet allemaal nieuw nooit de toiletten gebruikt omdat we het busje gebruikten

souter413

voor campers kun je alleen op het gereserveerde deel staan maximaal 2 nachten let op vooraf online boeken en in hoogseizoenen vooraf reserveren.

• april 2023

• IV36 3YE, Findhorn, Verenigd Koninkrijk