Vannacht overnacht. Redelijk rustige plaats. Winkeltje in de buurt en leuk wandelpad langs haven. Bij parkeermeter betalen en chemisch toilet legen naast havenmeesterkantoor

Sunlight-T68k

GBP 10 voor een verblijf van 24 uur met een camper. Openbare toiletten en chemisch toilet aan het einde van de haven. erg rustig 's nachts

• november 2022

Wij vonden deze plek voor 7,50 pond veel te duur en druk.We zijn iets noorderlijker doorgereden op een gratis parkeerplaats gestaan met een prachtig uit zich over een Loch. Mooie zonsondergang gezien.

• november 2022

• A832