• oktober 2021

Prachtig uitzicht op zee. Goede camping. Shop zeer beperkt dus BYO! Korte wandelingen langs het strand in beide richtingen. Goed voor een paar nachten.

• augustus 2019

Prachtige ligging. Sanitair wat rommelig. Wij hadden een mooie vrije plek (zonder stroom) maar ook wat krappere plekken. Wel wind gevoelig.

• juni 2019

Prima camping met mooi uitzicht over zee. Goede douches en verdere sanitaire voorzieningen. Wij betaalden voor camper en 2 personen inclusief electra £25,00. Wasmachine en droger voor £4,50. Eigenlijk gewoon een goede camping.

• oktober 2021

• augustus 2019