Prima parking voor een nacht. Alleen zicht op het loch in de hoek achteraan. Je kunt een mooie wandeling langs het loch maken. Wel wat verkeer van de weg maar niet storend.

• april 2023

We hebben hier 1 nachtje doorgebracht, het ontbijt in het café was lekker en betaalbaar. Af en toe passeert er een auto en 's ochtends was er wat lawaai van auto's die op en af rijden, maar als diepe slapers hadden we hier weinig last van.

SamRuts

Veel ruimte. Na 20:00 zeer rustig.

• april 2023

SamRuts

Veel ruimte. Na 20:00 zeer rustig.

Parking Loch Leven Lodges Coffee Shop