• juli 2019

Kleine parkeerplaats midden in het centrum. Maximale lengte 6m. Betere plaats borden zwembad volgen, hier of bij de zeekadetten rustige parkeerplaats. Via steegje ,,300 m van het centrum.

• juni 2017

wij hebben er op vrijdagavond 19 mei gestaan. een prima plek tot 01.00 uur toen de pub dicht ging. Ruzie makende mensen liepen langs onze camper te vloeken tegen elkaar en een groepje jongeren bleef dat minimaal 3.00 uur hard pratend met elkaar op de hoek staan.

• mei 2017

Helaas bomvol, wel 3 campers. Leuk stadje maar helaas door moeten rijden. Mooie vissershaven waar de schepen geheel droog vallen met eb.

• juli 2019

• juni 2017