Zeer nette plek nabij het centrum. Latere aankomst is ook mogelijk. Onze veerboot had 6 uur vertraging.

• augustus 2019

Goed uitgeruste camping. Supermarkten in de buurt. Stadscentrum 20 minuten te voet. Reserveren in het hoogseizoen.

• juli 2019

We kwamen 12-7-19 om 17.00 aan. Camping zag er verzorgd uit, maar was vol. Dit werd ons ongeïnteresseerd meegedeeld en over een alternatief werd niet meegedacht. Onschots onaardig. Mochten wel tegen betaling van 2 pond water nemen. Zijn op camperplaats tegenover Tesco gaan staan

• augustus 2019

• juli 2019