Wat een heerlijke plek met schitterend uitzicht. Vriendelijk ontvangst. Goed verzorgde en warme doucheruimte. De douche zelf was naar onze smaak iets te heet en de omkleedruimte bij de douche is erg klein maar alles is wel netjes. Wij komen hier graag nog eens terug.

SchotlandCamper7686

Geweldig uitzicht. Je kunt zelf een plekje uitzoeken op het grasveld. Heerlijke douche. Het sanitair is schoon.

Anjowide

prima camping, zeer aardige eigenaren. Sanitair is vernieuwd, keurig schoon en harde warme douche. Mochten zelf plek uitzoeken. Wat een geweldig uitzicht!

• Unnamed Road

IV27 4DN, Lairg, Verenigd Koninkrijk