David_66

Dit busje arriveerde om 21.15 uur in het donker en maakte vervolgens gebruik van de faciliteiten. Geen poging om naar de huisdeur te komen en te vragen of dit goed was. We hebben deze service onlangs moeten stopzetten vanwege misbruik, dat wil zeggen het legen van toiletafval in de verkeerde afvoer en het achterlaten van het afval voor ons om op te ruimen. 's Avonds laat aankomen en andere campergebruikers storen. Er zijn geen donaties meer in de daarvoor bestemde doos. Daarom is de faciliteit ingetrokken.

prima plek- zoals beschreven met wc en water. vlakbij station Carluke waar grote P+R is zodat je binnen 45 min in hartje Glasgow bent. wij hebben geen last gehad van de doorgaande weg (s nachts is t rustig genoeg).

hildacamper

inderdaad een prachtig onderhouden plek maar het lawaai van de aanliggende weg maakte ons verblijf minder plezierig. jammer, vandaar de 3 sterren.

• Lanark Road

Lanark, Verenigd Koninkrijk