Gastvrij ontvangst, schoon sanitair, wel vaak koude douche. Best wel lawaai van de weg. Mooie plaatsen. Wij betaalden 35 pond voor drie volwassen, camper en stroom. Korting voor Brittannia bij de receptie (20%). Wij zijn met de bus naar de stad gegaan. In en uitstappen op Princes street

• november 2022

camping is gehele jaar geopend en kost 30 pond. info klopt dus niet helemaal maar is een prima plek en aardig personeel

mamaspekkie

helemaal geweldig ! schoon, ruime plaatsen, gastvrij. goede verbinding naar Edinburgh. via app scotrail zijn tickets voor de trein de bestellen en de tijden te zien.

• november 2022

Lothian Bridge Caravan Park