Topcamping op toplocatie! goede faciliteiten, aardige mensen en mooie plekken. Alleen de dijk over en je bent op het mooie strand. Naast de camping staat een food stall.

• september 2019

Prachtig, proper, correct, vriendelijk. Onberispelijk sanitair. Douche van 7,5 minuten voor £1. Zeer vriendelijke ontvangst. Prachtige baai op enkele minuten lopen met veel vogels. De zeearend kwam over en we zagen ook de velduil. Zeer rustig in de velden, achter de dijk aan doodlopende weg.

HHElisa

Bedankt voor uw beoordeling na uw verblijf bij ons. We verwelkomen uw feedback en hopen u in de toekomst weer te zien.

• mei 2019

Lancastrian

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten na je recente verblijf bij ons. We zijn blij dat je genoten hebt van je tijd op de camping en we hopen je weer te zien in de toekomst.

• september 2019

• mei 2019