“Leuk” een snackwagen die niet open is vanwege de wind… Aan de kust wandelpaden met uitzicht op zee, eraan grenzend aan beide kanten een golfpark

Hadejo

heerlijke plek om te overnachten! Het kost 10 pond om hier te overnachten, maar bij ons deed de machine het niet. Ruime plekken voor de campers en super uitzicht. Binnen no time op het strand. Er is een snackbar aanwezig.

MarvO1

Wij stonden hier op 20 juni 2022, 1 nacht gestaan voor doorreis. Dit is een prima plek... Super mooi aan de zee, er is een openbaar toilet en er staat een snackwagen. Het is er ''s nacht er rustig...er komen 's avonds en 's ochtend wel heel veel mensen hun honden uitlaten.

Parking Kingsbarns