Ik vond deze plek een onverwacht klein paradijsje. Enorm aardige eigenaren. Super mooie plek met uitzicht op zee. Sanitair is schoon. Chemisch toilet kan je hier legen. Ik vond het top.

KellyCamper116

Vnl stacaravans, in het midden een grasveld waarop campers kunnen staan. Het strand en de zee op plm. 50 meter. Sanitair schoon. Geen gelegenheid om afvalwater te lozen. Wij (2 volw. + camper+ elektriciteit) betaalden 35 pond voor één nacht.

Bert&Gera

25 mei overnacht (£26). Zeer rustig, maar helaas geen zicht op zee maar tussen stacaravans. Aardige mensen, schoon sanitair.

Thortonloch Caravan Park